Research of Customer Experiences and Orientation in Organization (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU34-3013
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
28.11.2022 - 15.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
8 op
Toteutustapa
47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
4 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Pyry Airaksinen
- Piia Haavisto
Vastuuopettaja
Piia Haavisto
Ryhmät
-
HLB222KALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K22, Hyvinkää
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
Osaamistavoitteet
The student is able to
- plan, implement and evaluate a Service Design project with service design methods
- develop sustainable practices in organisations
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla R0216 Service Design ja Corporate Social Responsibility, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.