Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1453-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
28.11.2022 - 04.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Antti Sekki
- Ryhmät
-
HYV223KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila
- Opintojakso
- V1453
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Arviointiasteikko
H-5