Skip to main content

Laurea RestonomiStars -someproject (3 cr)

Code: TP00BS62-3001

General information


Enrollment
02.01.2021 - 30.05.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.02.2021 - 30.06.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
3 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Teachers
Heidi Vähänikkilä
Anikó Lehtinen
Teacher in charge
Heidi Vähänikkilä
Study unit
TP00BS62

Materials

Projektin aikana käydään läpi erilaisia tutkimuksia, jotka tallennetaan Canvas-työtilaan.

Kirjallisuutta aiheesta löytyy Finnasta, mm.

Ryan, D. 2021. Understanding digital marketing: A complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page.

Yesiloglu, S. & Costello, J. 2021. Influencer marketing: Building brand communities and engagement. Abingdon, Oxon: Routledge.

Frier, S. 2020. No filter: The inside story of how Instagram transformed business, celebrity and our culture. London: Random House Business.

Aiello, G. & Parry, K. 2020. Visual communication: Understanding images in media culture. Los Angeles: SAGE.

Teaching methods

Tässä projektissa kulloinkin erikseen nimetty opiskelijaryhmä (noin 4hlöä) vastaa Laurea RestonomiStars -kanavien ylläpitämisestä.

Projektin jälkeen opiskelija osaa:

• Tunnistaa digitaalisuuden mukanaan tuomat mahdollisuudet viestinnän kohdentamisessa sekä toteuttamisessa
• Osaa koostaa somestrategian sekä julkaisukalenterin
• Ideoida kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä
• Tuottaa digitaalista materiaalia (mm. podcast-julkaisut)

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelijan työpanos arvioidaan hyväksytyksi, kun projektinjälkeiselle osaamiselle asetetut tavoitteet katsotaan saavutetuiksi.

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page