Laurea RestonomiStars -someproject (3 cr)
Code: TP00BS62-3001
General information
- Enrollment
-
02.01.2021 - 30.05.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.02.2021 - 30.06.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
Materials
Projektin aikana käydään läpi erilaisia tutkimuksia, jotka tallennetaan Canvas-työtilaan.
Kirjallisuutta aiheesta löytyy Finnasta, mm.
Ryan, D. 2021. Understanding digital marketing: A complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page.
Yesiloglu, S. & Costello, J. 2021. Influencer marketing: Building brand communities and engagement. Abingdon, Oxon: Routledge.
Frier, S. 2020. No filter: The inside story of how Instagram transformed business, celebrity and our culture. London: Random House Business.
Aiello, G. & Parry, K. 2020. Visual communication: Understanding images in media culture. Los Angeles: SAGE.
Teaching methods
Tässä projektissa kulloinkin erikseen nimetty opiskelijaryhmä (noin 4hlöä) vastaa Laurea RestonomiStars -kanavien ylläpitämisestä.
Projektin jälkeen opiskelija osaa:
• Tunnistaa digitaalisuuden mukanaan tuomat mahdollisuudet viestinnän kohdentamisessa sekä toteuttamisessa
• Osaa koostaa somestrategian sekä julkaisukalenterin
• Ideoida kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä
• Tuottaa digitaalista materiaalia (mm. podcast-julkaisut)
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelijan työpanos arvioidaan hyväksytyksi, kun projektinjälkeiselle osaamiselle asetetut tavoitteet katsotaan saavutetuiksi.
Evaluation scale
Approved/Failed