Service Business (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1593-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.05.2022 - 29.05.2022
Ajoitus
21.09.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, palvelu
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
Vastuuopettaja
Jussi Järvi
Ryhmät
-
PKV221SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S21, Tikkurila
Osaamistavoitteet
The student is able to
- determine the basic elements of service marketing
- define the components of service quality
- understand how value is created to the customers through service
- understand cultural influences on services
Toteutustapa
Verkossa Canvas-alustalla toteutettava opintojakso.
Opintojakso alkaa 21.9. Noin viikkoa ennen aloitusta lähetetään viesti, jossa kuvataan opintojakson käytänteet.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan (Auli Hietanen) ennen opintojakson alkamista
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Huom! Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa. Aloitus on 21.9, jolloin Canvas-työtila aukeaa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä. Vain osa tästä työstä kuluu kontakteissa. Sinulle jää hyvin aikaa tehdä tehtäviä kontaktien ulkopuolella
Sisältö ja sen jaksotus
- Palvelun tuotannon peruselementit
- Palvelun laatu
- Miten palveluilla luodaan arvoa asiakkaalle
- Kulttuurierot palveluiden markkinoinnissa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA, TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI
käyttää keskeisiä ammattikäsitteitä eri työkäytänteitä ja –tilanteita selittäessään
-etsiä tietoa eri tietolähteistä
-raportoida
AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN
toimia ohjattuna opiskeltavia taitoja ja menetelmiä käyttäen
- toimia asiakkaiden ja/tai yhteistyötahojen kanssa
- ottaa vastaan ohjausta
RYHMÄTYÖTAIDOT, JOHTAMINEN JA VASTUULLISUUS
toimia ryhmän jäsenenä
-suunnitella ohjatusti oman työn etenemistä ja ajankäyttöä
- toimia turvallisesti ja ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
-noudattaa annettuja ohjeita ja sääntöjä