Markkinointiviestintä (10 op)
Toteutuksen tunnus: V1581-SKV1811
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 31.05.2018
Ajoitus
28.08.2018 - 21.12.2018
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
70 % Lähiopetus, 30 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, palvelu
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Kauneudenhoitoalan koulutus (SKV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Pertti Vuorinen
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
Vastuuopettaja
Auli Hietanen
Ryhmät
-
SKV218SNKauneudenhoitoalan koulutus, päivätoteutus, S18, Tikkurila
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella kosmetiikka-alan yrityksen markkinointiviestintää
- arvioida markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellä markkinoinnin kohderyhmän
- suunnitella yrityksen digitaalista markkinointia
- analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan markkinoinnissa
- tuottaa visuaalista markkinointimateriaalia
Toteutustapa
Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö
Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop
Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät
Aika ja paikka
Tikkurila
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Luentomateriaali Optimassa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Sisältö ja sen jaksotus
Markkinointi 8 op
Photoshop 2 op
Arviointiasteikko
H-5