Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1453-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.05.2019 - 26.05.2019
Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Niilo Luotonen
- Lauri Larjavaara
Ryhmät
-
HYV219KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K19, Tikkurila
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Toteutustapa
Kurssin suorittamiseen sisältyy:
- lähipäiviin osallistuminen
- ryhmissä toteutettava kehittämistehtävä
- pienempiä yksilötehtäviä.
Aika ja paikka
Lähipäivät:
Pe 13.9. klo 9:00-16:30, luokka B505-506, Tikkurila
Pe 11.10. klo 9:00-16:30, luokka B407, Tikkurila
La 14.12. klo 9:00-16:30, tila ilmoitetaan myöhemmin