•   Monikanavainen markkinointiviestintä TO00BT59-3001 01.01.2022-31.07.2022  10 op  (TOH221SY) +-
    Opintojakson sisältö
    Opiskelija osaa
    - suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden kohderyhmien mukaisesti
    - seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
    - kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa
    Lisätiedot
    Opintojakso vastaa aiemmin tarjonnassa ollutta opintojaksoa R0288 Markkinointiviestintä.

    Vastuuopettaja

    Riikka Siuruainen

    Toteutusmuoto

    Etäopetus

    Toteutustapa

    Verkko-opetus ja ohjaus, Projektityö yritystoimeksiantoon.
    Tällä opintojaksolla tutustumme integroituun markkinointiviestintään ja sen suunnitteluun asiakaslähtöisesti. Opintojaksolla suunnitellaan toimeksiantajayritykselle markkinoinviestinnän strategia, tavoitteet sekä konkreettinen markkinoinnin toteutussuunnitelma.
    Opintojakson osaamistavoitteita ovat, opiskelija:
    •osaa suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden
    •osa seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
    •osaa kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Opintojaksolla on kaksi numeroin arvioitavaa osaa:
    tiimissä tehtävä projekti, joka arvioidaan asteikolla 0-5 painoarvolla 80% sekä blogitekstit asteikolla 0-5 ollen 20% arvosanasta.
    Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 2.

    Opetuskieli/-kielet
    • suomi
    Ajoitus

    01.01.2022 - 31.07.2022

    Ilmoittautumisaika

    29.11.2021 - 05.12.2021

    Ryhmä(t)
    • TOH221SY
    Paikkoja

    40 - 60

    Yksikkö

    Laurea Leppävaara, tiko

    Opettaja(t)

    Riikka Siuruainen

    Koulutus

    Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

    Toimipiste

    Laurea Verkkokampus

    T&K osuus

    4 op

    Virtuaaliosuus

    10 op

    Arviointiasteikko

    H-5

    Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

    Projektityö, yritystoimeksianto
    Toimeksiantajalle tehdään tiimeittäin markkinointiviestinnän suunnitelma.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Keskeisiä opintojakson tehtäviä (tiimissä) ovat:
    •markkinoinnin nykytila-analyysin, kilpailija-analyysin ja markkinointiviestinnän benchmarkingin tekeminen
    •asiakashaastattelujen toteuttaminen
    •viestinnän kohderyhmien/persoonien määrittäminen
    •markkinointiviestinnän suunnitelman tekeminen
    •vertaisarviointi/opponointi
    •blogiharjoitukset
    •tuntitehtävät

    Aika ja paikka

    Zoom-luennot keskiiikkoisin klo 10-15