SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15 op)
Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.11.2020 - 29.11.2020
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Yhteinen
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
7 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Pyry Airaksinen
- Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Ryhmät
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
-
HLBV20SNLiiketalouden ydinosaamisen P2P-projektit
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Evaluation criteria: Level 2 will be used.
https://laureauas.sharepoint.com/sites/linken/Documents/Assessment%20criteria%20for%20bachelor%20students%20a2018-.pdf#search=evaluation