Siirry suoraan sisältöön

SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15 op)

Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

23.11.2020 - 29.11.2020

Ajoitus

01.01.2021 - 31.07.2021

Opintopistemäärä

15 op

Virtuaaliosuus

8 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Yhteinen

Toimipiste

Laurea Hyvinkää

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

7 - 7

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää

Opettaja

  • Pyry Airaksinen
  • Tero Uusitalo

Vastuuopettaja

Tero Uusitalo

Ryhmät

  • HLBW
    Kansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
  • HLBV20SN
    Liiketalouden ydinosaamisen P2P-projektit

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Evaluation criteria: Level 2 will be used.
https://laureauas.sharepoint.com/sites/linken/Documents/Assessment%20criteria%20for%20bachelor%20students%20a2018-.pdf#search=evaluation