Siirry suoraan sisältöön

Digital Analytics and Consumer Insight (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0296-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

24.05.2021 - 30.05.2021

Ajoitus

23.08.2021 - 10.12.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

4 op

Toteutustapa

20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, tiko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Terhi Kärpänen

Vastuuopettaja

Terhi Kärpänen

Ryhmät

  • TOH221SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S21, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
  • CCH221SY
    Complementary competence (bachelor’s studies), S21, Business, administration and law

Osaamistavoitteet

The student is able to
- recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
- plan data collection pointsand methods online
- analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
- visualize results (e.g. dashboards)
- plan consumer activation methods based on data

Toteutustapa

This is mostly online course, done in Canvas- platform. The first orientation will be organized via Zoom on September.
After taking the course you are able to:
-recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
-plan data collection points and methods online
-analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
-visualize results (e.g. dashboards)
-plan consumer activation methods based on data

Aika ja paikka

Online. September 1 - December 15, 2021

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

All material needed will be found in online platform for enrolled and accepted students. The course assignments include Google Analytics Academy -exams and certifications.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Not included in this online course.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Course is open online during September 1 - December 15, 2021

Kansainvälisyys toteutuksella

Study unit is suitable for Laurea exchange students and for Laurea students abroad.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Self-paced online studies+orientation.

Sisältö ja sen jaksotus

-recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
-plan data collection points and methods online
-analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
-visualize results (e.g. dashboards)
-plan consumer activation methods based on data

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Student completes at least 1/4 Google Analytics Academy-course and partially completes given assignments.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Student completes Google Analytics Academy-courses (4 certificates) and is active in course's discussion forums.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Student completes Google Analytics Academy-courses (4 certificates), is active in course's discussion forums, provides several quality examples of related topics and gives constructive feedback for other students.