•   Markkinointiviestintä R0288-3006 01.08.2021-31.12.2021  10 op  (TOH221SY) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa
    - suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden kohderyhmien mukaisesti
    - seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
    - kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa

    Vastuuopettaja

    Johanna Lunkka

    Toteutusmuoto

    50% Lähiopetus, 50% Etäopetus

    Toteutustapa

    Lähiopetus, Projektityö yritystoimeksiantoon
    Tällä opintojaksolla tutustumme integroituun markkinointiviestintään ja sen suunnitteluun asiakaslähtöisesti. Opintojaksolla suunnitellaan toimeksiantajayritykselle markkinoinviestinnän strategia, tavoitteet sekä konkreettinen markkinoinnin toteutussuunnitelma.
    Opintojakson osaamistavoitteita ovat, opiskelija:
    •osaa suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden
    •osa seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
    •osaa kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Opintojaksolla on kaksi numeroin arvioitavaa osaa:
    tiimissä tehtävä projekti, joka arvioidaan asteikolla 0-5 painoarvolla 80% sekä blogitekstit asteikolla 0-5 ollen 20% arvosanasta.

    Opetuskieli/-kielet
    • suomi
    Suorituskieli/-kielet
    • suomi
    Ajoitus

    01.08.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    24.05.2021 - 30.05.2021

    Ryhmä(t)
    • TOH221SY
    Paikkoja

    20 - 50

    Yksikkö

    Korkeakouluyksikkö W

    Opettaja(t)

    Johanna Lunkka, Riikka Siuruainen

    Koulutus

    Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

    Toimipiste

    Laurea Leppävaara

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

    Projektityö, yritystoimeksianto
    Toimeksiantajalle tehdään tiimeittäin markkinointiviestinnän suunnitelma.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Keskeisiä opintojakson tehtäviä (tiimissä) ovat:
    •markkinoinnin nykytila-analyysin, kilpailija-analyysin ja markkinointiviestinnän benchmarkingin tekeminen
    •asiakashaastattelujen toteuttaminen
    •viestinnän kohderyhmien/persoonien määrittäminen
    •markkinointiviestinnän suunnitelman tekeminen
    •vertaisarviointi/opponointi
    •blogiharjoitukset
    •tuntitehtävät

    Aika ja paikka

    Laurea Leppävaara, Maanantaisin klo 9-15
    HUOM: monimuotototeutus