Siirry suoraan sisältöön

Brändin johtaminen ja kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0287-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

18.05.2020 - 24.05.2020

Ajoitus

28.09.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Riikka Siuruainen

Vastuuopettaja

Riikka Siuruainen

Ryhmät

  • TOH220SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S20, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development

Toteutustapa

Projektityö, virtuaaliosuus
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti
Tällä opintojaksolla tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten asiantuntijabrändiä rakennetaan
Opintojaksolla toteutetaan yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma

Aika ja paikka

Opetus toteutetaan virtuaalisesti

Maanantai iltapäivisin klo 12.30-15.00

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

tanni k. & keronen k. (2017). sisältöstrategia asiakaslähtöisyydestä tulosta, 2017, Alma Talent

Henkilöbrändi - Asiantuntijasta vaikuttajaksi, V. Tolvanen &all, 2018

Social Selling, Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media b2b myynnissä - Laura Pääkkönen, 2017

Artikkelit ja muu jaettava materiaali

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
sekä lyhyt suunnitelma opiskelijan oman asiantuntijabrändin kehittämiseksi

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojaksolla on kaksi numeroin arvioitavaa osaa:
tiimissä tehtävä projekti, joka arvioidaan asteikolla H-5 painoarvolla 80% sekä henkilökohtainen työ asteikolla H-5 ollen 20% arvosanasta.

Lisätiedot

Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.