Brändin johtaminen ja kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0287-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
18.05.2020 - 24.05.2020
Ajoitus
28.09.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Riikka Siuruainen
Vastuuopettaja
Riikka Siuruainen
Ryhmät
-
TOH220SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S20, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development
Toteutustapa
Projektityö, virtuaaliosuus
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti
Tällä opintojaksolla tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten asiantuntijabrändiä rakennetaan
Opintojaksolla toteutetaan yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Aika ja paikka
Opetus toteutetaan virtuaalisesti
Maanantai iltapäivisin klo 12.30-15.00
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
tanni k. & keronen k. (2017). sisältöstrategia asiakaslähtöisyydestä tulosta, 2017, Alma Talent
Henkilöbrändi - Asiantuntijasta vaikuttajaksi, V. Tolvanen &all, 2018
Social Selling, Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media b2b myynnissä - Laura Pääkkönen, 2017
Artikkelit ja muu jaettava materiaali
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
sekä lyhyt suunnitelma opiskelijan oman asiantuntijabrändin kehittämiseksi
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla on kaksi numeroin arvioitavaa osaa:
tiimissä tehtävä projekti, joka arvioidaan asteikolla H-5 painoarvolla 80% sekä henkilökohtainen työ asteikolla H-5 ollen 20% arvosanasta.
Lisätiedot
Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.