Siirry suoraan sisältöön

Digital Service Business and Marketing (10 op)

Toteutuksen tunnus: R0218-3044

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

24.05.2021 - 30.05.2021

Ajoitus

01.09.2021 - 31.12.2021

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö W

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Degree Programme in Safety, Security and Risk Management (HRA), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Anna Nolvi

Vastuuopettaja

Anna Nolvi

Ajoitusryhmät

  • Pienryhmä 1 (Koko: 15. Avoin AMK: 15.)

Ryhmät

  • HTA220SN
    Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, päivätoteutus, S20, Leppävaara
  • NIA220SA
    Degree Programme in Business Information Technology, virtual studies, S20, Leppävaara
  • HRA220SA
    Degree Programme in Safety, Security and Risk Management, blended learning, S20, Leppävaara
  • HLG220SA
    Liiketalouden koulutus, monimuotototeutus, S20, Otaniemi
  • HLA220SN
    Liiketalouden koulutus, päivätoteutus, S20, Leppävaara
  • HMA220SN
    Degree Programme in Service Business Management, daytime studies, S20, Leppävaara

Pienryhmät

  • Pienryhmä 1

Osaamistavoitteet

The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business

Toteutustapa

Huom! Tämä on VERKKOTOTEUTUS.

Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.

Canvas aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.

Aika ja paikka

Toteutuksen tarkempi aikatalu on Canvasissa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan. Tehtävien suoritus ei vaadi läsnäoloa kampuksella.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Canvasista, kun se aukeaa.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa.

Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:

91-100: 5
81-90: 4
71-80: 3
61-70: 2
51-60: 1
0-50: 0