•   Digital Service Business and Marketing R0218-3039 24.08.2020-01.11.2020  10 op  (HTA219KA, ...) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    The student is able to
    - analyze current trends in digital services
    - develop digital service processes
    - manage the digital customer experience
    - market digital services
    - plan how to use digital sales channels
    - use digital tools to support marketing
    - apply regulations of digital business

    Vastuuopettaja

    Lassi Virtanen

    Toteutusmuoto

    Etäopetus

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0. Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

    Toteutustapa

    Huom! Tämän opintojakson voi suorittaa projektina, sprinttinä tai verkossa. Tämä on VERKKOTOTEUTUS.

    Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.

    Optima aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Arvioinnin perusteet kuvattu Optimassa.

    Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:

    91-100: 5
    81-90: 4
    71-80: 3
    61-70: 2
    51-60: 1

    Opetuskieli/-kielet
    • englanti
    Ajoitus

    24.08.2020 - 01.11.2020

    Ilmoittautumisaika

    18.05.2020 - 24.05.2020

    Ryhmä(t)
    • HTA219KA
    • HLA219KA
    • HLA219KN
    • HLG219KN
    • NTA219KN
    Paikkoja

    20 - 150

    Yksikkö

    Laurea Leppävaara, liko

    Opettaja(t)

    Anne Martola, Jouni Takala, Lassi Virtanen

    Koulutus

    Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara

    Toimipiste

    Laurea Verkkokampus

    Virtuaaliosuus

    10 op

    Arviointiasteikko

    H-5

    Vaihtoehtoiset suoritustavat

    Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.

    Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

    Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

    Toteutuksen tärkeät päivät

    Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Optimasta, kun se aukeaa.

    Aika ja paikka

    Toteutuksen tarkempi aikatalu on Optimassa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan. Tehtävien suoritus ei vaadi läsnäoloa kampuksella.