Siirry suoraan sisältöön

Digital Service Business and Marketing (10 op)

Toteutuksen tunnus: R0218-3024

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

18.05.2020 - 24.05.2020

Ajoitus

07.09.2020 - 10.12.2020

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Otaniemi, liko

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi

Opettaja

  • Anna Nolvi

Vastuuopettaja

Anna Nolvi

Ryhmät

  • HLG219SA
    Liiketalouden koulutus, verkko-opinnot, S19, Otaniemi

Osaamistavoitteet

The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business

Toteutustapa

Huom! Tämän opintojakson voi suorittaa projektina, sprinttinä tai verkossa. Tämä on VERKKOTOTEUTUS 7.9 -6.12.2020

Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.

Optima aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.

Aika ja paikka

Toteutuksen tarkempi aikatalu on Optimassa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan. Tehtävien suoritus ei vaadi läsnäoloa kampuksella.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Optimasta, kun se aukeaa.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteet kuvattu Optimassa.

Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:

91-100: 5
81-90: 4
71-80: 3
61-70: 2
51-60: 1