Heli Karjalainen
40% Lähiopetus, 60% Etäopetus
Altistelähtöinen työterveysseuranta, Kirsi Karvala, Timo Leino, Panu Oksa, Tiina Santonen, Markku Sainio, Jari Latvala, Jukka Uitti (toim).2019. Työterveyshuoltolaki 21.12.2001/1383, http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20011383 http://www.terveysportti.fi/dtk/tyt/koti Muut ajankohtaiset artikkelit Canvasissa ja Zoom-luennoilla jaettava materiaali.
Työikäisen väestön terveyden edistäminen:
Zoom-luennot, verkko-opinnot, verkkotehtävät ja tentti
Ympäristön terveyden edistäminen: verkko-opinnot.
Työikäisen väestön terveyden edistäminen tentti: Hylätty-H5
Zoom-luennoilla suositellaan läsnäoloa
Ympäristön terveyden edistäminen: Hyväksytty/hylätty
Verkko-opinnot tulee tehdä viimeiseen palautuspäivään mennessä.
kts.arviointikriteerit:
https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/Dokumentit/Arviointikriteerit%20amk%20s2018-.pdf
01.08.2021 - 01.10.2021
24.05.2021 - 30.05.2021
20 - 40
Laurea Tikkurila, sote
Irene Latva-Korpela, Miika Vestala
Terveydenhoitajakoulutus (STV2), Laurea Tikkurila
Laurea Tikkurila
3 op
H-5
Ei valinnaisia toteutustapoja.
Ei TKI tai työelämäyhteistyötä
Työkäisen väestön terveyden edistäminen:
Tentti tulee olla tehtynä: 1. uusintapäivä 2.uusintapäivä
Ympäristön terveyden edistämisen tehtävät tulee olla palautettuna: 1. uusintapäivä 2.uusintapäivä
5op= 133,5h
Työikäisen väestön terveyden edistäminen: 3op = 80,5h
Luennot+ tentti = 20h
Itsenäistä työskentelyä=55,5h
Ympäristön terveyden edistäminen: 2op=53h
itsenäistä työskentelyä verkossa= 53h
Työikäisen väestön terveyden edistäminen:
Zoom -luennot + tentti
Aikataulu Lukkarikoneessa
Ympäristön terveyden edistäminen:
Verkko-opinnot
OSAA - käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä ja osoittaa perehtyneensä tietoperustaan - raportoida ja viestiä ammattimaisesti - toimia itsenäisesti toimintaympäristö huomioiden - ottaa vastuuta asiakkaan ja /tai yhteistyötahon kanssa toimimisesta ja heidän tarpeisiinsa vastaamisesta - kuvata oman toimintansa merkitystä yhteistyön onnistumiseksi - kuvata osaamistaan suhteessa opinnon osaamistavoitteisiin
OSAA - arvioida kriittisesti tietoa ja perustella toimintaansa tutkitun tiedon avulla - esittää ratkaisuja ammatillisiin tehtäviin luovuutta hyödyntäen - edistää ammatillista yhteistyötä sekä kehittää asiakas- tai kumppanisuhdetta - edistää toiminnallaan ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta - kuvata oman osaamisensa kehittymistä suhteessa opinnon osaamistavoitteisiin
OSAA - analysoida hankittua tietoa ja tehdä päätelmiä sekä yhdistää teoreettisen ja kokemuksellisen tiedon toisiinsa - arvioida tuotetun tiedon, taidon tai idean sovellettavuutta ja vaikuttavuutta muihin yhteyksiin - ennakoida asiakkaan ja/tai yhteistyötahojen tarpeita - arvioida ja kehittää ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta - arvioida osaamisen hyödyntämismahdollisuuksia sekä suunnitella omaa ja ryhmän kehittymistä