LY-projekti: Markkinatutkimus kuluttajatuotteelle, pakkaus osana brändiviestintää (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BK21-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
24.05.2021 - 15.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
10.08.2021 - 09.12.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää
Aika ja paikka
Projektitiimin tapaamisaika ohjaavan lehtorin kanssa: torstaisin klo 9-10.
Projektiimin työpäiväksi suositellaan varaaman torstait syyslukukaudelle.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Oppimateriaalit
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Opetusmenetelmät
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Tutkimus: miten pakkaus tukee brändiä ja brändiviestintiää, kuluttajatuote.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus torstaisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ks. kohta Aika ja paikka yllä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Arviointiasteikko
H-5