Palveluyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja seuranta (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BK21-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.12.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2021 - 26.05.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää
Aika ja paikka
Projektitiimin tapaamisaika: keskiviikkoisin klo 9-10.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Oppimateriaalit
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Opetusmenetelmät
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus keskiviikkoisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ks. kohta Aika ja paikka yllä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Arviointiasteikko
H-5