LY: International Six Nights Saariselkä 2019 –tapahtuman brändin ja viestinnän kehittäminen (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BJ76-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.01.2019 - 14.05.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 3
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Aika ja paikka
Projektibriiffi eli aloitustapaaminen: Ti 15.1.2019 klo 12.00-13.30, paikka: Laurea Hyvinkään kampus,
Ajat: Viikottainen ohjausaika Tiistaisin klo 12-13. Hyvinkään kampus, tila 3-7.
Oppimateriaalit
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Opetusmenetelmät
Projektityyppi: P2P-projekti
Työelämäyhteistyökumppani: International Six Nights Saariselkä 2019 –tapahtuma (ISNE 2019)/J. Tengman Oy
Projektin sisältö: ISNE 2019 –tapahtuman brändin luominen, tapahtuman viestinnän yhtenäistäminen, sosiaalisen median kanavien luominen ja sometus, internetsivut, bränditutkimus, tapahtumaviestinnän suunnittelu, tapahtuman muotoilu
Lisätietoa: www.motojysky.fi
Moduulit: LK, PJ, SB (tuotetaan osin englannin kielistä materiaalia).
Ohjaus ja viestintä: 2 ohjaajaa, projektin viestintä sovitaan aloitustapaamisessa
Projektibriiffi eli aloitustapaaminen: Ti 15.1.2019 klo 12.00-13.30
Ajat: Viikottainen ohjausaika Tiistaisin klo 12-13
Projektin kesto: 01-05/2019. Mahdollisesti kesällä tapahtuvista projektin toimenpiteistä sovitaan erikseen tiimissä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.