Katriina Reponen
Katriina Reponen
47% Lähiopetus, 53% Etäopetus
Toimeksiantaja: Hyvinkään Helluntaiseurakunta, Kaitaniemen lomakeskus
B2B myynnin osaamisen kehittäminen
Hyödynnetään palvelumuotoilua
Asiakkaan polku ja asiakas persoona
Tapahtumamarkkinointi (Tapahtuman hyödyntäminen myynnin työkaluna)
Jälkimarkkinointi
Tarjouksen tekeminen ja tuotteiden paketointi
Myynti Linkedinissä
Asiakasrekisterin tekeminen mahdollisesti CRM työkalua käyttäen
Online Travel agency’s tuotekortit
Hinnoittelu / Hintavertailu
Markkinoinnin vuosikellon tekeminen
Tuotteistaminen
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Briiffi elokuussa.
Projektin arvinoinnissa käytetään AMK-tutkinto-opiskelijan osaamisen arviointikehikkoa.
Arviointikehikossa on kaksi vaativuustasoa, vaativuustaso I ja vaativuustaso II. Moduulille/opintojaksolle/projektille määritellään vaativuustaso ennen toteutuksen aloittamista. Tässä projektissa käytämme vaativuustasoa 1.
Arviointikehikon vaativuustasoilla osaaminen on kuvattu tasoille H/1, 3 ja 5. Syntyvää osaamista arvioidaan kokonaisvaltaisesti. Hyvä osaaminen (3) edellyttää myös tyydyttävän osaamisen saavuttamista ja vastaavasti kiitettävä osaaminen (5) myös tyydyttävän ja hyvän osaamisen arviointikriteereiden täyttymistä. Mikäli osaaminen ei täysin saavuta hyvää tasoa, mutta täyttää tyydyttävän tason kriteerit, määrittyy arvosanaksi 2. Vastaavasti arvosanan 4 opiskelija saa, mikäli osaaminen on hyvällä tasolla, mutta ei vielä kaikilta osin kiitettävää.
Opiskelijan tulee tarvittaessa ”täydentää projektiin liittyviä tehtäviä tai suorituksia kunnes projekti on hyväksytysti suoritettu.” (Laurean tutkintosääntö.)
Kaikkien Laurean toimijoiden odotetaan noudattavan hyviä tieteellisiä käytänteitä, joihin kuuluu asianmukainen lähteisiin viittaaminen. Perehdy ja kysy käytänteistä tarvittaessa. Projektin tietoperustat lähetetään Urkundiin plagiointitarkastusta varten.
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA, TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI
Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa:
- käyttää monipuolisesti ammattikäsitteitä
- vertailla ja valita tarkoituksenmukaista tietoa
- raportoida ja viestiä ammattimaisesti
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä eri työkäytänteitä ja tilanteita selittäessään
- koota tietoa ja hyödyntää tietoperustaansa
- raportoida sovitulla tavalla
Arvosanan 1 (H) tasolla opiskelija osaa:
- käyttää keskeisiä ammattikäsitteitä eri työkäytänteitä ja -tilanteita selittäessään
- etsiä tietoa eri tietolähteistä
- raportoida
AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN
Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa:
- toimia itsenäisesti opittuja taitoja ja menetelmiä käyttäen
- ottaa vastuuta asiakkaan ja /tai yhteistyötahojen kanssa toimimisesta ja heidän tarpeisiinsa vastaamisesta
- ennakoida ohjaustarpeitaan
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- toimia opittuja taitoja ja menetelmiä käyttäen
- toimia ammatillisesti asiakkaiden ja/tai yhteistyötahojen kanssa ja tunnistaa heidän tarpeensa
- osallistua ohjaukseen ja hyödyntää sitä
Arvosanan 1 (H) tasolla opiskelija osaa:
- toimia ryhmän jäsenenä
- suunnitella ohjatusti oman työn etenemistä ja ajankäyttöä
- toimia turvallisesti ja ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
- noudattaa annettuja ohjeita ja sääntöjä
RYHMÄTYÖTAIDOT, JOHTAMINEN JA VASTUULLISUUS
Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa:
- edistää toiminnallaan ryhmän toimintaa ja ilmapiiriä
- hallita ajankäyttöään tehden sovitut tehtävät työssä vaadittavalla laatutasolla
- toimia vastuullisesti ja soveltaa opittuja taitoja ja menetelmiä
- suunnitella ja arvioida toimintaansa turvallisuus ja/tai eettiset näkökulmat huomioiden
Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa:
- toimia tavoitteellisesti ryhmässä
- suunnitella ja hallita oman työn etenemistä ja ajankäyttöä
- havaita turvallisuuteen liittyviä riskejä
- perustella toimintaansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
Arvosanan 1 (H) tasolla opiskelija osaa:
- toimia ryhmän jäsenenä
- suunnitella ohjatusti oman työn etenemistä ja ajankäyttöä
- toimia turvallisesti ja ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
- noudattaa annettuja ohjeita ja sääntöjä.
Arviointikehikko käydään yhdessä lävitse projektin alussa.
23.08.2021 - 13.12.2021
24.05.2021 - 15.08.2021
7 - 7
Laurea Hyvinkää, liko
Katriina Reponen
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan ohjaajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Laurean tutkintosääntö.)
Päiväopetuksen laatukriteerit täyttyvät alla olevan raportin mukaisesti:
https://laureauas-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/pirlapp_laurea_fi/Ee2msSbz1JFIkN-gr6YUajIB2M2WuOl1G6jBQwjxkQz2Pw?e=uXh7mX
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää, Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää, Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Laurea Hyvinkää
10 op
8 op
H-5
50% Lähiopetus, 50% Etäopetus
Projekti toteutetaan yhteistyössä toimeksiantajan kanssa.
Toimeksiantajalla (Hyvinkään Helluntaiseurakunta) on omistuksessaan Lomakeskus Hyvinkään ulkopuolella. Lomakeskus olisi tarkoitus valjastaa yrityskäyttöön syksy, talvi ja kevät kaudella, jolloin tilojen käyttöaste on vain noin 10%.
Valmiiksi mietityt toimenpiteet ovat lueteltu toteutustapa kohdassa. Lisäksi opsikelijat saavat vapaat kädet miettiä muita myynti- ja markkinointi keinoja ja ehdottaa niitä toimeksiantajalle. Toteutus katsotaan tapauskohtaisesti.
Tutustumiskäynnit 2kpl (15.10.2021, 19.11.2021)
Prebreeffi 23.8.21 klo 13-15
Breeffi syyskuun ensimmäisellä viikolla, päivämäärät sovitaan myöhemmin ja kutsutlähetetään opsikelijoille sekä toimeksiantajalle henkilökohtaisesti.
Verkkomateriaalin tehtävät 5 op * 27 h = 135 h
Projektityöskentely 10 op * 27 h = 270 h
Projektin työaika jakautuu niin, että opiskelija käyttää tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
29.8.2021-15.12.2021
Ohjausaika: Viikoittainen ohjausaika maanantaisin 9.00 - 10.00 (tarpeen mukaan klo 10.30 saakka)