Petri Miinalainen
20% Lähiopetus, 80% Etäopetus
Pääteos: Marketing for Tourism and Hospitality : Collaboration, Technology and Experiences Fyall, A.; Legohérel, P.; Frochot, I.; Wang, Y. Routledge 2019. Muita kirjallisuus esimerkkejä: Chaffey, D. & Smith PR. 2017. Digital Marketing Excellence. Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing. Routledge. New York. Ryan, D. 2017. Understanding Digital Marketing. Marketing strategies for engaging the digital generation. KoganPage. New York. Internet:
Luennot verkossa ja kampuksella.
Canvas, Zoom
Toteutusosat:
Verkkotentti 40%
Kehittämistehtävä (ryhmätyö) 60%
Arviointi:
Koe
Kehittämistehtävä (ryhmätyö)
Itse- ja vertaisarviointi
01.03.2021 - 31.05.2021
23.11.2020 - 24.01.2021
20 - 50
Laurea Leppävaara, palvelu
Marjaana Salomaa, Petri Miinalainen
Discovering tourism -opintojakso tai muut matkailun perusteet suositeltavat.
Sopii matkailualan vaihto-opiskelijoille
Ensimmäinen tapaamiskerta on pakollinen. Mikäli opiskelija ei osallistu, eikä ilmoita poissaolostaan etukäteen, katsotaan ettei opiskelija aio suorittaa opintojaksoa ja ilmoittautuminen hylätään.
Intensiivitoteutus edellyttää osallistumista lähiopetukseen lukujärjestyksen mukaisesti.
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat, Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Laurea Leppävaara
4 op
H-5
30 h luennot & ohjaukset
105 h itsenäinen / ryhmätyö
Intensiivitoteutus. Intensiivitoteutus edellyttää aktiivista osallistumista luennoille. Tarkka aikataulu julkaistaan opintojakson alkaessa Optimassa.