Siirry suoraan sisältöön

Business Online Visibility (5 op)

Toteutuksen tunnus: 01473-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

23.11.2020 - 29.11.2020

Ajoitus

01.03.2021 - 31.05.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, palvelu

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
  • Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services

Opettaja

  • Petri Miinalainen

Vastuuopettaja

Petri Miinalainen

Ryhmät

  • CCM220SY
    Complementary competence (bachelor’s studies), S20, Services
  • TOP220SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S20, Palvelualat

Osaamistavoitteet

Managing online visibility and presence with interesting and engaging contents is one of the major issues in digital marketing. During this course we study different aspects of this and students learn to produce, publish and manage online content from the business perspective and understand the importance of stories, product information, multimedia content, and other online content in creating an online presence for a tourism business.

After successful completion of the course the student
- knows different methods to do pre-research of social media visibility, target groups etc.
- can use keywords in effective marketing and social media contents
- is able create a paid campaign in internet and social media
- analyzes the success of social media efforts and gives grounded solutions based on them
- manages social media channels and contents in co-operation with customers

Toteutustapa

Edellyttää aiempia matkailun opintoja.
Tämä verkkokurssi on osa eTourism Curriculum -kokonaisutta, jonka tarjoavat eri ammattikorkeakoulut Suomessa. Kokonaisuus keskittyy matkailuliiketoimintaan.

Aika ja paikka

100% virtuaalinen toteutus.
Open Moodle.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Uusimmat Online Visibility -työkalut (SEO; SEM, SM) ovat käytössä laatiesssa verkkonäkyvyyssuunnitelma kohdeyritykselle.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Ensimmäinen tehtävä on ennakkotehtävä, jonka opiskelija tekee ennen opintojakson alkua. Sen palautus hyvyksytysti ja määräaikaan mennessä on edellytys kurssin suorittamiselle.Arvioini hyväksytty/hylätty.

AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta tehtävistä (2-4) ja lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Tehtävä 1: 15%
Tehtävä: 15%
Tehtävä 3: 20%
Tehtävä 4: 15%
Tehtävä 5: 35%

Lisätietoja opiskelijoille

Verkkonäkyvyyden hallinta on yksi tärkeimmistä elementeistä viestinnässä.
Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta tehtävästä (2-4) ja ne arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty. Lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.
Erinomainen (5) – tyydyttävä (1), hylätty.

Hylätty (0)

Student has failed to perform one or more assignments according to instructions.