•   Business Online Visibility 01473-3003 01.03.2021-31.05.2021  5 op  (CCM220SY, ...) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Managing online visibility and presence with interesting and engaging contents is one of the major issues in digital marketing. During this course we study different aspects of this and students learn to produce, publish and manage online content from the business perspective and understand the importance of stories, product information, multimedia content, and other online content in creating an online presence for a tourism business.

    After successful completion of the course the student
    - knows different methods to do pre-research of social media visibility, target groups etc.
    - can use keywords in effective marketing and social media contents
    - is able create a paid campaign in internet and social media
    - analyzes the success of social media efforts and gives grounded solutions based on them
    - manages social media channels and contents in co-operation with customers

    Vastuuopettaja

    Petri Miinalainen

    Toteutusmuoto

    Etäopetus

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Uusimmat Online Visibility -työkalut (SEO; SEM, SM) ovat käytössä laatiesssa verkkonäkyvyyssuunnitelma kohdeyritykselle.

    Toteutustapa

    Edellyttää aiempia matkailun opintoja.
    Tämä verkkokurssi on osa eTourism Curriculum -kokonaisutta, jonka tarjoavat eri ammattikorkeakoulut Suomessa. Kokonaisuus keskittyy matkailuliiketoimintaan.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta tehtävästä (2-4) ja ne arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty. Lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.
    Erinomainen (5) – tyydyttävä (1), hylätty.

    Opetuskieli/-kielet
    • englanti
    Suorituskieli/-kielet
    • englanti
    Ajoitus

    01.03.2021 - 31.05.2021

    Ilmoittautumisaika

    23.11.2020 - 29.11.2020

    Ryhmä(t)
    • CCM220SY
    • TOP220SY
    Paikkoja

    20 - 40

    Yksikkö

    Laurea Leppävaara, palvelu

    Opettaja(t)

    Petri Miinalainen

    Lisätietoja opiskelijoille

    Verkkonäkyvyyden hallinta on yksi tärkeimmistä elementeistä viestinnässä.
    Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.

    Koulutus

    Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat, Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services

    Toimipiste

    Laurea Verkkokampus

    T&K osuus

    5 op

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    H-5

    Vaihtoehtoiset suoritustavat

    Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.

    Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

    Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle

    Toteutuksen tärkeät päivät

    Ensimmäinen tehtävä on ennakkotehtävä, jonka opiskelija tekee ennen opintojakson alkua. Sen palautus hyvyksytysti ja määräaikaan mennessä on edellytys kurssin suorittamiselle.Arvioini hyväksytty/hylätty.

    AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta tehtävistä (2-4) ja lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Tehtävä 1: 15%
    Tehtävä: 15%
    Tehtävä 3: 20%
    Tehtävä 4: 15%
    Tehtävä 5: 35%

    Aika ja paikka

    100% virtuaalinen toteutus.
    Open Moodle