•   Member Services in Student Activities TO00BR18-3001 01.08.2020-31.12.2020  5 credits  (TOY220SY) +-
    Learning outcomes of the course
    The goal is to develop competence in three areas:

    1. Customer service competence

    Student is able to
    - describe the elements of excellent customer service and provide examples of this related to their own student activities
    - interact with different kinds of people in customer service situations, taking their individual needs into consideration
    - provide customer service in a constructive manner and promote community spirit



    2. Safety, security and data protection

    - student is able to
    - ensure personal data protection and comply with the confidentiality obligation as well as describe related risks when organising member services
    - use membership registers and point-of sales systems safely

    3. Service development

    Student is able to
    - identify indirect feedback
    - use feedback to develop services
    - take future trends into account in service development

    Teacher in charge

    Jaana Akiola

    Mode of delivery

    Distance learning

    Learning materials and recommended literature

    Opintojaksolla ei ole käytössä erityisiä materiaaleja. (not translated)

    Teaching methods

    The implementation plan is available in Finnish.

    Language of instruction
    • Finnish
    Timing

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Enrollment period

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Group(s)
    • TOY220SY
    Seats

    20 - 40

    Unit

    Laurea Leppävaara

    Teacher(s)

    Jaana Akiola

    Programme(s)

    Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot

    Campus

    Laurea Virtual Campus

    RDI portion

    5 credits

    Virtual portion

    5 credits

    Evaluation scale

    Approved/Failed

    Alternative completion methods

    Tämä opintojakso suoritetaan osaamisen näytöllä portfoliossa. (not translated)

    Co-operation with working life and/or RDI

    Opiskelija-aktiivitoiminta tapahtuu aina oikeassa vapaaehtoistyön kontekstissa ja näin ollen tämän opintojakson opinnot ovat työelämäyhteistyötä kokonaisuudessaan. (not translated)

    Important dates

    Opintopistehakemuksen voi tehdä milloin vain lukuvuoden aikana. Arviointiryhmä arvioi portfolioita niiden työaikoina poislukien vuodenvaihteen ja kesä-heinäkuun. (not translated)

    Evaluation criteria
    Approved / Failed

    Hyväksytyn arvion portfoliosta saa, kun näyttää toteen portfoliossa osaamistavoitteiden täyttymisen omin sanoin kehittymistään kuvaillen sekä toiminnastaan opiskelijajärjestössä kertoen. (not translated)