Kaija Meriläinen
Face-to-face
Käydään läpi opintojakson aloituskerralla. (not translated)
Neljä kontaktipäivää, joilla pakollinen läsnäolo.
Lisäksi tiedonkeruuta kontaktipäivien välissä.
Opintojakso toteutetaan Event Module Canvas -ohjelmaa mukaellen. Kontaktipäivät ovat yhteisiä työskentelypäiviä, joiden aikana edetään Event Design mallin mukaisesti minuuttiaikataululla. Opintojaksolle ilmoittautuessasi sitoudut olemaan paikalla kontaktipäivinä.
Mahdollisuus kansainvälisen EDC Young Professionals -sertifikaatin suorittamiseen noin 60€ lisämaksusta. Kerromme tästä lisää ensimmäisellä tapaamisella. (not translated)
Jatkuva arviointi ja vertaisarviointi.
Opintojakso on tapahtumamoduulin syventävä opintojakso ja arvioidaan Laurean arviointikriteerien syventävän eli 2.tason kriteeristön mukaan.
Tarkemmat arvioinnit kohteet käydään ydessä läpi aloituskerralla. Arvioinnin kohteet ja perusteet ovat nähtävissä myös Canvas oppimisalustalla. (not translated)
19.01.2022 - 31.03.2022
29.11.2021 - 05.12.2021
20 - 40
Laurea Leppävaara, service
Kaija Meriläinen, Minna Fred
Ennen opintojaksolle osallistumista suoritettava vähintään Tapahtuman perusteet ja Tapahtuman tuottaminen käytännössä -opintojaksot sekä perustiedot palvelumuotoilusta. (not translated)
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Laurea Leppävaara
H-5
Event Canvas module, osa 1 Edco Global. (not translated)
Aito työelämän kumppani, varmistuu opintojakson alkuun mennessä. (not translated)
Kaikki kontaktipäivät pakollisia. (not translated)
Yhteistä tekemistä (workshopit) ja ohjausta 20 - 25 tuntia
Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä 100 - 115 tuntia (not translated)
Tapahtumamuotoilun prosessi:
1 tapaamiskerta opintojakson sisällöt ja metodin harjoittelu (9-14)
Ennen 2.ja 3. tapaamiskertaa ryhmät keräävät aineistoa itsenäisesti. Mahdollisuus väliohjaukseen ennen workshop päiviä.
Itsenäisesti ryhmissä: aineiston kerääminen
2. & 3. tapaamiskerta EMC työskentely workshopissa kampuksella ohjatusti
Ennen loppukertaa tapaamisten välissä, Itsenäisesti ryhmissä: Tarina ja prototyypit
4.tapaamiskerta Prototyyppien esittely asiakkaalle (not translated)
Leppävaaran campus ja/tai tilanteen mukaan Zoom ja Mural virtuaalialustat. Ensisijainen pyrkimys työskennellä yhdessä kampuksella. (not translated)
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA,TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI, AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN -käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä ja osoittaa perehtyneensä tietoperustaan - raportoida ja viestiä ammattimaisesti - toimia itsenäisesti toimintaympäristö huomioiden - ottaa vastuuta asiakkaan ja /tai yhteistyötahon kanssa toimimisesta ja heidän tarpeisiinsa vastaamisesta - kuvata oman toimintansa merkitystä yhteistyön onnistumiseksi - kuvata osaamistaan suhteessa opinnon osaamistavoitteisiin (not translated)
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA,TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI, AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN - arvioida kriittisesti tietoa ja perustella toimintaansa tutkitun tiedon avulla - esittää ratkaisuja ammatillisiin tehtäviin luovuutta hyödyntäen - edistää ammatillista yhteistyötä sekä kehittää asiakas- tai kumppanisuhdetta - edistää toiminnallaan ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta - kuvata oman osaamisensa kehittymistä suhteessa opinnon tavoiteisiin (not translated)
AMMATILLINEN TIETOPERUSTA,TIEDONHAKU JA RAPORTOINTI, AMMATILLINEN TOIMINTA JA TYÖELÄMÄN KEHITTÄMINEN Arvioidaan soveltuvilta osin: RYHMÄTYÖTAIDOT, JOHTAMINEN JA VASTUULLISUUS Opiskelija OSAA - analysoida hankittua tietoa ja tehdä päätelmiä sekä yhdistää teoreettisen ja kokemuksellisen tiedon toisiinsa - arvioida tuotetun tiedon,taidon tai idean ja vaikuttavuutta muihin yhteyksiin - ennakoida asiakkaan ja/tai yhteistyötahojen tarpeita - arvioida ja kehittää ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta - arvioida osaamisen hyödyntämismahdollisuuksia (not translated)