Annika Kultavirta
80% Face-to-face, 20% Distance learning
Jakson sisältöinä ovat:
- luovuus, innovaatiot, innovaatioiden synnyttäminen
- heikot signaalit, trendit, innovaatiokulttuurin luominen
- asiakaslähtöisyys ja –keskeisyys palvelun kehittämisen punaisena lankana: miten se toteutuu?
- palvelumuotoilu työotteena
- luovan työskentelyn periaatteet & kokeilut, pilotit ja prototyypit palvelujen kehittämisprosessissa
Opintojakso sisältää 6 työpajaa, joissa työstetään em. teemoja. Jaksolla hyödynnetään myös Optima-työtilaa. Jakso sisältää 2 pienryhmissä tehtävää verkkotehtävää sekä laajemman palvelukonseptin muotoilutehtävän, joka esitellään viimeisessä työpajassa. Kaikki työpajat kuuluvat suoritukseen ja ovat pakollisia.
Tarkempi opintojakson toteutuskuvaus julkaistaan myöhemmin. (not translated)
Jakson arviointi:
- verkkotehtävät toimeksiannon mukaisesti hyväksytty–periaatteella
- ryhmätehtävän palveluinnovaatio arvioidaan asteikolla 1-5. Arviointikriteerit tehtävän toimeksiannossa. (not translated)
01.08.2021 - 31.12.2021
24.05.2021 - 30.05.2021
20 - 40
Laurea Otaniemi, sote
Annika Kultavirta, Sanna Puhakka
Sosionomikoulutus (SSG2), Laurea Otaniemi (Finnish)
Laurea Otaniemi
3 credits
1 credits
H-5
Vain HOT-menettely. (not translated)
Opiskelijat voivat tehdä jakson palvelukonseptitehtävän yhteistyössä työelämäkumppanin kanssa. Tehtävän tavoitteena on aidon uuden palvelukonseptin kehittäminen hyvinvointialalle. (not translated)
Yksi opintopiste sisältää noin 27 h työtä eli jakso koostuu 135 opiskelijatyötunnista: työpajat, 2 kpl verkkotehtäviä ja 1 laajempi ryhmätehtävä. (not translated)
Aikataulu löytyy myöhemmin Pepin kalenterista. Työpajat Otaniemessä. (not translated)