•   Project Management and Communication R0183-3179 11.01.2022-22.05.2022  5 credits  (HLV222KN) +-
    Learning outcomes of the course
    The student is able to
    - plan, implement and evaluate a practical project in multidisciplinary cooperation
    - work in an appropriate way in multicultural organisations and networks
    - acquire and use information to support development, and use ICT tools
    - communicate appropriately and in a goal-oriented way in the communication and documenting situations required by the project

    Teacher in charge

    Tiina Leppäniemi

    Mode of delivery

    40% Face-to-face, 60% Distance learning

    Language of instruction
    • Finnish
    Timing

    11.01.2022 - 22.05.2022

    Enrollment period

    29.11.2021 - 05.12.2021

    Group(s)
    • HLV222KN
    Seats

    20 - 40

    Unit

    Laurea Tikkurila, liko

    Teacher(s)

    Mikko Karppanen, Monika Cseh, Tiina Leppäniemi

    Programme(s)

    Liiketalouden koulutus (HLV2), Laurea Tikkurila (Finnish)

    Campus

    Laurea Tikkurila

    Virtual portion

    3 credits

    Evaluation criteria
    Satisfactory

    Opiskelija osaa.. - toimia ohjeiden mukaisesti - käyttää keskeisiä ammattikäsitteitä - ymmärtää kurssin keskeisen sisällön (tietotekniikka, viestintä, tiedonhankinta) - etsiä asiaankuuluvia lähteitä ja koota tietoa asiasta (not translated)

    Good

    Opiskelija osaa.. - toimia itsenäisesti ohjeiden mukaisesti - soveltaa keskeisiä ammattikäsitteitä - ymmärtää ja soveltaa oppimiaan taitojaan viestinnästä, tietotekniikasta sekä tiedonhankinnasta - etsiä lähteitä, koota tietoa asiasta ja soveltaa sitä (not translated)

    Excellent

    Opiskelija osaa.. - toimia itsenäisesti, aloitteellisesti ja kehittävästi - käyttää asiantuntevasti ja laaja-alaisesti ammattikäsitteitä - ymmärtää ja soveltaa laajasti oppimiaan taitojaan viestinnästä, tietotekniikasta sekä tiedonhankinnasta - arvioida ja soveltaa etsimääni tietoa - hallita laaja-alaisesti tietoperustaa ja kehittää sen avulla osaamista (not translated)