Marjaana Salomaa
Distance learning
Opintojakson päämateriaalina ovat seuraavat teokset: Matkailututkimuksen avainkäsitteet. 2017. Edelheim & Ilola (toim.) Lapland University Press. Luku 1 (osa: massaturismi) Luku 2 (osa: matkailun kokonaisjärjestelmä, luonto-, kulttuuri-, alkuperäiskansa-, hyvinvointi- ja maaseutumatkailu) Luku 3 (osa: tapahtumamatkailu) ja Human Resource Management for the Event Industry Lynn Van Der Wagen and Lauren White Luvut 1 ja 2 (not translated)
Verkkototeutus (not translated)
Yksilötehtävät
Verkkotentti
Ryhmätehtävä (not translated)
05.09.2022 - 16.12.2022
23.05.2022 - 29.05.2022
20 - 40
Laurea Leppävaara, service
Kaija Meriläinen, Marjaana Salomaa
Opiskelija osaa
• muodostaa kokonaiskäsityksen matkailu- ja tapahtumapalveluista.
• kuvata toimialan keskeiset käsitteet. (not translated)
Palveluliiketoiminnan koulutus (MLA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Laurea Leppävaara
5 credits
H-5
Yksilötehtävät luentoteemoista
Verkkotentti
Kokoava ryhmätehtävä (not translated)
Opiskelija osaa: • Käyttää keskeisiä/yksittäisiä ja asianmukaisia ammattikäsitteitä sekä osoittaa perehtyneensä tietoperustaan. • Noudattaa sääntöjä ja ohjeita sekä perustella toimintaansa annetuilla ohjeilla. • Toimia ohjattuna asianmukaisesti. • Käyttää opittuja tekniikoita ja malleja. • Ottaa toiminnassaan asiakkaat huomioon. • Toimia ryhmän jäsenenä. • Toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti. (not translated)
Opiskelija osaa: • Käyttää systemaattisesti ammattikäsitteitä. • Perustella, vertailla ja analysoida toimintaansa yleisillä ohjeilla. • Selviytyä itsenäisesti erilaisissa tehtävissä kulloisessakin toimintaympäristössä. • Soveltaa monipuolisesti opittuja tekniikoita ja malleja. • Toimia ammatillisesti asiakastilanteissa. • Toimia ryhmässä tavoitesuhteisesti. • Perustella toimintaansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti. (not translated)
Opiskelija osaa: • Käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä. • Perustella toimintaa tutkitun tiedon avulla. • Toimia itsenäisesti ja aloitteellisesti tavoitteiden suunnassa. Toiminta on usein joustavaa, järjestelmällistä, kehittämispainotteista, luovaa ja aktiivista. • Valita toimintaan soveltuvia tekniikoita ja malleja ja perustella valintansa. • Toimia asiakaslähtöisesti ja tilanteenmukaisesti. • Edistää ryhmän toimintaa. • Kriittisesti soveltaa ammattieettisiä periaatteita toiminnassaan. (not translated)