•   Digital Marketing and Analytics A9470-3002 01.08.2020-31.12.2020  5 credits  (NYA320KJ) +-
    Learning outcomes of the course
    Opiskelija osaa
    - suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
    - kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
    - kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
    - hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
    - käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
    - soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä

    Teacher in charge

    Juhana Isohanni

    Mode of delivery

    Distance learning

    Learning materials and recommended literature

    Oppimateriaali koostuu opintojaksolla jaettavasta lähdekirjallisuudesta, opiskelijan itse etsimästä aineistosta sekä muusta opintojaksolla myöhemmin ilmoitetusta aineistosta. (not translated)

    Teaching methods

    Opintojakso toteutetaan etäopetuksena. Opetuspäivien välillä opiskelijat työskentelevät itsenäisesti. Opetuspäivien välillä opiskelijat saavat tarvittaessa ohjausta opettajalta.

    Opintojaksolle osallistuminen edellyttää osallistumista ensimmäiseen lähiopetuspäivään.

    Oppimisalustana toimii Optima. (not translated)

    Evaluation methods and criteria

    ”Osaamisen arviointi perustuu opetussuunnitelmien tavoitekuvauksiin ja opinnon toteutussuunnitelmalla ilmoitettavaan arviointikriteeristöön” (Laurean tutkintosääntö). (not translated)

    Language of instruction
    • Finnish
    Completion language(s)
    • Finnish
    Timing

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Enrollment period

    18.05.2020 - 24.05.2020

    Group(s)
    • NYA320KJ
    Seats

    20 - 35

    Unit

    Laurea Leppävaara, tiko

    Teacher(s)

    Juhana Isohanni, Satu Luojus

    Further information for students

    Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta.(Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”

    Opintojakso on tarkoitettu vain YAMK opiskelijoille. (not translated)

    Programme(s)

    Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)

    Campus

    Laurea Leppävaara

    RDI portion

    4 credits

    Virtual portion

    5 credits

    Evaluation scale

    H-5

    Alternative completion methods

    Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.

    Opintojakso suoritetaan ensisijaisesti yksilötehtävinä.

    Ole tarvittaessa yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan. (not translated)

    Co-operation with working life and/or RDI

    Työelämäyhteistyö toteutetaan opiskelijan omassa työelämäkontekstissa. (not translated)

    Important dates

    Opetuspäivät: 3.9.2020, 3.10.2020 ja 7.11.2020 (klo 9.00 - 16.30) (not translated)

    Students workload

    Opintojakso on laajuudeltaan 5 op, mikä tarkoittaa keskimäärin noin 135 tuntia opiskelijan työtä. (not translated)

    Content and scheduling

    Opintojakson suoritettuaan ppiskelija osaa
    - analysoida organisaation digitaalista liiketoimintaa
    - toimia organisaation digitaalisen markkinoinnin kehittäjänä
    - arvioida eri teknologioiden soveltuvuutta digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen
    - hyödyntää data-analytiikkaa digimarkkinoinnissa
    - tunnistaa tiedon jalostamisen, visualisoinnin ja analysoinnin mahdollisuudet sekä menetelmät tiedon monipuoliseen hyödyntämiseen (not translated)

    Location and time

    Opetuspäivät: 3.9.2020, 3.10.2020 ja 7.11.2020 (klo 9.00 - 16.30)

    Korona-pandemian tilanne syksyn 2020 kuluessa voi vaikuttaa opintojakson toteutustapaan. (not translated)

    Evaluation criteria
    Satisfactory

    Tyydyttävän arvosanan 1 tasolla opiskelija osaa: - hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa laaja-alaisesti. (Tietoperusta) - käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta) - ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa. (Ongelmanratkaisu) - tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen. (Kehittäminen) - viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti. (not translated)

    Good

    Arvosanan 3 tasolla opiskelija osaa: - hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. (Tietoperusta) - käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä. (Tietoperusta) - ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu) - luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon. (Kehittäminen) - viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti. (Viestintä) (not translated)

    Excellent

    Arvosanan 5 tasolla opiskelija osaa: - luoda johdonmukaisen viitekehyksen/tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden. (Tietoperusta) - ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistää eri alojen tietoja. (Ongelmanratkaisu) - tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa (Kehittäminen) - viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. (Viestintä) (not translated)