Digital Marketing and Analytics (5 cr)
Code: A9470-3002
General information
Enrollment
18.05.2020 - 24.05.2020
Timing
01.08.2020 - 31.12.2020
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
5 op
RDI proportion
4 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Laurea Leppävaara, tiko
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
- Juhana Isohanni
- Satu Luojus
Groups
-
NYA320KJTulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut, yamk, K20, Leppävaara
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä
Grading scale
H-5