Skip to main content

Digital Marketing and Analytics (5 cr)

Code: A9470-3002

General information


Enrollment

18.05.2020 - 24.05.2020

Timing

01.08.2020 - 31.12.2020

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

5 op

RDI proportion

4 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Laurea Leppävaara, tiko

Campus

Laurea Leppävaara

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 35

Degree programmes

  • Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)

Teachers

  • Juhana Isohanni
  • Satu Luojus

Groups

  • NYA320KJ
    Tulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut, yamk, K20, Leppävaara

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä

Grading scale

H-5