Developing Conference and Congress Services into an Experience (10 op)
Toteutuksen tunnus: A9379-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ajoitus
07.01.2019 - 31.05.2019
Opintopistemäärä
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Opettaja
- Marjaana Salomaa
- Heidi Vähänikkilä
- Kaija Meriläinen
Vastuuopettaja
Kaija Meriläinen
Ryhmät
-
CCM218SYComplementary competence (bachelor’s studies), S18, Services
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Toteutustapa
Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan erillisen aikataulun mukaan (ks kohta jaksotus & outlookin kalenteri)
Tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.
Arviointiasteikko
H-5