Basic Premises of Customer Work in the Social Care Sector (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1472-SWV1811
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 31.05.2018
Ajoitus
20.08.2018 - 10.12.2018
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, sote
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Degree Programme in Social Services (SWV), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Tiina Wikström
Vastuuopettaja
Tiina Wikström
Ryhmät
-
SWV218SNDegree Programme in Social Services, daytime studies, S18, Tikkurila
Osaamistavoitteet
The student is able to
- identify values and ethical principles in the social care sector
- recognize the basic characteristics connected to lifespan development
- outline client relationships in the social care sector and different life situations