Siirry suoraan sisältöön

Basic Premises of Customer Work in the Social Care Sector (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1472-SWV1811

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.05.2018 - 31.05.2018

Ajoitus

20.08.2018 - 10.12.2018

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, sote

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Degree Programme in Social Services (SWV), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Tiina Wikström

Vastuuopettaja

Tiina Wikström

Ryhmät

  • SWV218SN
    Degree Programme in Social Services, daytime studies, S18, Tikkurila

Osaamistavoitteet

The student is able to
- identify values and ethical principles in the social care sector
- recognize the basic characteristics connected to lifespan development
- outline client relationships in the social care sector and different life situations