HelmiLäheiset kuluttaja-asiakaspilotti (15 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BQ52-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.03.2020 - 05.04.2020
Ajoitus
23.03.2020 - 31.08.2020
Opintopistemäärä
5 - 15
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
2 - 3
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Ryhmät
-
TOH219SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
Opiskelijat saavat kokemusta hyvinvointiteknologiaan perustuvasta palvelusta, ja tähän liittyvästä markkinakartoituksesta sekä palvelumuotoilusta.
Sisältö
Kartoitetaan potentiaalisten keski-ikäisten kuluttaja-asiakkaiden tarpeita HelmiLäheiset -palvelulle (= Helmen mahdollinen kuluttaja-asiakasryhmä ja sen profilointi).
Kyselytutkimus (s-posti), haastattelut esim. face-to face kauppakeskuksessa jne.
Luodaan kartoituksen pohjalta myyntistrategia ja suositukset toimenpiteille.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Esitietovaatimukset
Kiinnostusta Helmen konseptia kohtaan, kykyä lähestyä keski-ikäisiä kuluttaja-asiakkaita, ideointirikkautta ja vastuuta annetuista tehtävistä ja niiden hoitamisesta sovitusti
Lisätiedot
Etäpalvelu Helmi tarjoaa palveluita erilaisille hoivayrityksille etäteknologian avulla. Helmen nykyiset palvelut ovat suunnattu kotihoitoon (HelmiHoiva), omaishoitajille (HelmiOmaishoitajat) sekä palveluasumiseen ja hoivakodeille viriketoimintaa (HelmiPiste). Lisäksi Helmi tekee oppilaitosyhteistyötä (mm. WinNova).