Siirry suoraan sisältöön

Evaluating the Need for Treatment and Utilising Digital Services at a Nurse's Reception (4 op)

Toteutuksen tunnus: SN00BS43-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

22.05.2023 - 28.05.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, sote

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 30

Koulutus

  • Degree Programme in Nursing (SNV), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Pamela Jokisalo
  • Heidi Jokinen
  • Kirsi Tulus

Vastuuopettaja

Emmaculate Tamankag

Ryhmät

  • SHVW
    Kansainvälinen vaihto / Terveysala, Tikkurila
  • SNV221SN
    Degree Programme in Nursing, daytime studies, S21, Tikkurila

Osaamistavoitteet

The student is able to
- describe the principles of reliably assessing the need for care at a nurse's reception
- describe and justify clinical research and data collection methods in assessing the care needs of clients of different ages
- describe the principles of recommending further treatment so that the patient can receive help in a timely and effortless manner
- apply their knowledge of the safe implementation of minor procedures in an out-patient clinic
- assess and compare the suitability of electronic services and digital solutions from the perspective of different user groups
- use and utilise electronic services, digital solutions and remote technology in client care and to support decision-making
- plan successful online interactions and service situations and digital care paths using different applications and environments
- guide clients with self-care and as users of digital services, as producers and holders of their health data
- plan, implement and evaluate group guidance together with clients and other operators
- utilise evidence-based information and recommendations in their work at a nurse’s reception

Toteutustapa

The student is able to
- describe the principles of reliably assessing the need for care at a nurse's reception
- describe and justify clinical research and data collection methods in assessing the care needs of clients of different ages
- describe the principles of recommending further treatment so that the patient can receive help in a timely and effortless manner
- apply their knowledge of the safe implementation of minor procedures in an out-patient clinic
- assess and compare the suitability of electronic services and digital solutions from the perspective of different user groups
- use and utilise electronic services, digital solutions and remote technology in client care and to support decision-making
- plan successful online interactions and service situations and digital care paths using different applications and environments
- guide clients with self-care and as users of digital services, as producers and holders of their health data
- plan, implement and evaluate group guidance together with clients and other operators
- utilise evidence-based information and recommendations in their work at a nurse’s reception

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Will be provided in Canvas

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yle sh koe
Luennot
Työpaja

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Numeerinen arviointi 1-5, taso 2

Vaatimustaso II arvioinnin osaalueet

Ammatillinen tietoperusta, tiedonhaku ja raportointi
Ammatillinen toiminta ja työelämän kehittäminen
Arvioidaan soveltuvin osin: ryhmätyötaidot, johtaminen ja vastuullisuus

5

Osaa analysoida hankittua tietoa ja tehdä päätelmiä sekä yhdistää teoreettisen ja kokemuksellisen tiedon toisiinsa
arvioida tuotetun tiedon, taidon tai idean sovellettavuutta ja vaikuttavuutta muihin yhteyksiin
ennakoida asiakkaan ja/tai yhteistyötahojen tarpeita
arvioida ja kehittää ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta
arvioida osaamisen hyödyntämismahdollisuuksia sekä suunnitella omaa ja ryhmän kehittymistä
3

Osaa arvioida kriittisesti tietoa ja perustella toimintaansa tutkitun tiedon avulla
esittää ratkaisuja ammatillisiin tehtäviin luovuutta hyödyntäen
edistää ammatillista yhteistyötä sekä kehittää asiakas- tai kumppanisuhdetta
edistää toiminnallaan ryhmän yrittäjämäistä ja vastuullista työskentelyotetta
kuvata oman osaamisensa kehittymistä suhteessa opinnon osaamistavoitteisiin
HYV/1

Osaa käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä ja osoittaa perehtyneensä tietoperustaan
raportoida ja viestiä ammattimaisesti
toimia itsenäisesti toimintaympäristö huomioiden
ottaa vastuuta asiakkaan ja /tai yhteistyötahon kanssa toimimisesta ja heidän tarpeisiinsa vastaamisesta
kuvata oman toimintansa merkitystä yhteistyön onnistumiseksi
kuvata osaamistaan suhteessa opinnon osaamistavoitteisiin