Siirry suoraan sisältöön

Rikollisuudesta irrottautuminenLaajuus (5 op)

Opinnon tunnus: ZY00BY42

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• jäsentää rikollisuudesta irrottautumiseen liittyviä tekijöitä ja teoreettisia lähtökohtia
• vertailla tukemisen mahdollisuuksia asiakkaan desistanssiprosessin eri vaiheissa
• hahmottaa asiakastyöskentelyyn ja seuraamuksiin liittyvän tuen ja kontrollin monet merkitykset

Ilmoittautumisaika

25.11.2024 - 01.12.2024

Ajoitus

29.01.2025 - 06.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 35

Koulutus
  • Rikosseuraamusalan kehittäminen ja johtaminen (ZYV5), Laurea Tikkurila
Opettaja
  • Janika Lindström
  • Eeva Järveläinen
Vastuuopettaja

Eeva Järveläinen

Ryhmät
  • ZYV525KJ
    Rikosseuraamusalan kehittäminen ja johtaminen, yamk, verkko-opinnot, K25, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• jäsentää rikollisuudesta irrottautumiseen liittyviä tekijöitä ja teoreettisia lähtökohtia
• vertailla tukemisen mahdollisuuksia asiakkaan desistanssiprosessin eri vaiheissa
• hahmottaa asiakastyöskentelyyn ja seuraamuksiin liittyvän tuen ja kontrollin monet merkitykset

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

27.11.2023 - 03.12.2023

Ajoitus

01.04.2024 - 09.06.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, sote

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Rikosseuraamusalan kehittäminen ja johtaminen (ZYV5), Laurea Tikkurila
Opettaja
  • Janika Lindström
  • Eeva Järveläinen
Vastuuopettaja

Eeva Järveläinen

Ryhmät
  • ZYV524KJ
    Rikosseuraamusalan kehittäminen ja johtaminen, yamk, K24, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• jäsentää rikollisuudesta irrottautumiseen liittyviä tekijöitä ja teoreettisia lähtökohtia
• vertailla tukemisen mahdollisuuksia asiakkaan desistanssiprosessin eri vaiheissa
• hahmottaa asiakastyöskentelyyn ja seuraamuksiin liittyvän tuen ja kontrollin monet merkitykset

Arviointiasteikko

H-5