Siirry suoraan sisältöön

Kansainväliseen kasvuun digitaalisin työkaluin -yritysprojektit (5 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BO38-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
09.09.2019 - 15.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.10.2019 - 20.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
englanti
suomi
Paikat
0 - 10
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Merja Iiskola
Arvind Sharma
Terhi Kärpänen
Vastuuopettaja
Merja Iiskola
Opintojakso
TP00BO38

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat pienimuotoisia projekteja yrityksille digitaalisten työkalujen, kansainvälisen kaupan ja esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Sisältö

Hankkeessa tuetaan Uudenmaan alueen pk-yrityksiä kansainvälistymisessä ja digitaalisten markkinointityökalujen ja –kanavien haltuunotossa. Hanke järjestää seminaareja, koulutustilaisuuksia, työpajoja sekä yrityskohtaisia kehittämisprojekteja.

Aika ja paikka

15.9.-31.12.2019
(mahdollisesti myös kevät 2020)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

sovitaan ohjaavan lehtorin kanssa

Toteutustapa

Kehittämisprojekti pk-yritykselle ja teoreettinen tarkastelu kirjallisena raporttina.
Projektin aihe sovitaan toimeksiantajayrityksen kanssa, mutta se voi olla esimerkiksi:
Kansainvälistyminen ja/tai digitaalisten markkinointityökalujen käytön kehittäminen (mm verkkosivujen hakukoneoptimoinnin kehittäminen, sosiaalisen median hyödyntämis –suunnitelma, markkinoinnin sisällöntuotannon kehittäminen (mm blogikirjoitusten tuottaminen, videoiden/animaatioiden kehittäminen), verkkokaupan perustaminen ja/tai kehittäminen, kohdemarkkinan kilpailija-analyysi)

Arviointiasteikko

H-5

Esitietovaatimukset

Vaatii opiskelijoilta liiketoiminnan ja markkinoinnin ymmärrystä, valmiuksia digitaalisten markkinointityökalujen ja/tai kanavien hyödyntämiseen.

Lisätiedot

Osaamisvaatimus: Kansainvälisen liiketoiminnan ymmärrys ja/tai digitaalisten markkinointityökalujen ja/tai –kanavien avustava osaaminen ja halu oppia niistä lisää oman kokemuksen kautta
Muuta: Projektit toteutetaan hankkeeseen jo ilmoittautuneille pk-yrityksille tai niille, jotka ilmoittautuvat syksyn 2019 aikana. Mahdollisesti voidaan toteuttaa myös kevään 2020 aikana.

Siirry alkuun