Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projekti (15 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BM31-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
29.11.2021 - 05.12.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 - 15
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
15 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Lohja
Opetuskielet
suomi
Paikat
4 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLF2), Laurea Lohja
Opettajat
Oskari Vesterinen
Vastuuopettaja
Oskari Vesterinen
Opintojakso
TP00BM31

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Oppimateriaali ja kirjallisuus täsmentyy opinnon alkaessa projektikohtaisesti.

Toteutustapa

Opintojen toteutustapa on näyttö tai työn opinnollistaminen.

Osaamisen kehittämisen tavoite on, että opiskelija

- hallitsee markkinoinnin ja myynnin suunnittelun sekä asiakkuuksien kehittämisen kokonaisuuden
- osaa kohderyhmäkohtaisesti suunnitella ja kehittää yrityksen asiakashallintaprosesseja tavoitteena kannattavat ja uskolliset asiakkuudet.
- osaa kehittää markkinoinnin kilpailukeinoja koskevia strategisia ratkaisuja eri asiakaskohderyhmille
- osaa hyödyntää asiakastietojärjestelmien tietoa tavoitteena kannattava asiakaspääoma yritykselle

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Noin kolmen (3) viikon välein opintopiirin tapaaminen zoomissa erikseen sovitusti.

Opinnon aloitus torstaina 3.2. klo 15.00-17.00 Zoomissa.

Zoom-linkki ohjauksiin päivitetään Outlook- ja Lukkarikoneen kalenterivaraukseen.

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Vain ryhmälle HLF220SA

Siirry alkuun