Digital Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: HY00BM77-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.05.2025 - 25.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in Leading Transformational Change (HYD5), Virtual Campus
- Opettajat
- Eija Lipasti
- Vastuuopettaja
- Eija Lipasti
- Ryhmät
-
HYD525SJDegree Programme in Leading Transformational Change, yamk, virtual studies, S25, Virtual Campus
- Opintojakso
- HY00BM77
Tavoitteet
The student is able to:
• Develop digital marketing strategies using electronic media
• Implement digital marketing strategies into practice
• Evaluate product, pricing, distribution and communication marketing functions in a firm’s internet marketing strategy
• Use digital analytics to evaluate and optimize the effectiveness of digital marketing strategies
Literature: Kotler et al, 2018, Marketing 4.0
Selected articles from academic sources, e.g.: Journal of Marketing, Journal of Interactive Mar keting, Harvard Business Review
Selected articles from business sources, e.g.: Business Week, Economist
Studying methods: exercises, online discussions, group project work, examination
Arviointiasteikko
H-5