Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen sisältömarkkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PK00BV33-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.05.2025 - 25.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
04.11.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2.5 op
Virtuaaliosuus
2.5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Vastuuopettaja
Auli Hietanen
Ryhmät
PKV225SA
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S25, Tikkurila
Opintojakso
PK00BV33

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- kuvata digitaalisen markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
- suunnitella ja arvioida vaikuttajamarkkinointia
- suunnitella ja arvioida toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitella ja arvioida yritysviestintää kokonaisuutena
- tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman osana yrityksen markkinointistrategiaa
- arvioida markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaa digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Luenotmatreriaali tulee Canvas-työtilaan opintojakson aikana. Muu käytettävä aineisto ilmoitetaan tunneilla.

Toteutustapa

Luennot kampuksella ja ryhmätehtävät.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Luennot pidetään Tikkurilan kampuksella erillsen aikataulun mukaan. Tarkista lähikontaktin paikka ja päivämäärät Tuudosta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Sisältö ja sen jaksotus

Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.

Siirry alkuun