Laurea RestonomiStars –someprojekti (3 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BS62-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.01.2021 - 30.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.02.2021 - 30.06.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aikana käydään läpi erilaisia tutkimuksia, jotka tallennetaan Canvas-työtilaan.
Kirjallisuutta aiheesta löytyy Finnasta, mm.
Ryan, D. 2021. Understanding digital marketing: A complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page.
Yesiloglu, S. & Costello, J. 2021. Influencer marketing: Building brand communities and engagement. Abingdon, Oxon: Routledge.
Frier, S. 2020. No filter: The inside story of how Instagram transformed business, celebrity and our culture. London: Random House Business.
Aiello, G. & Parry, K. 2020. Visual communication: Understanding images in media culture. Los Angeles: SAGE.
Toteutustapa
Tässä projektissa kulloinkin erikseen nimetty opiskelijaryhmä (noin 4hlöä) vastaa Laurea RestonomiStars -kanavien ylläpitämisestä.
Projektin jälkeen opiskelija osaa:
• Tunnistaa digitaalisuuden mukanaan tuomat mahdollisuudet viestinnän kohdentamisessa sekä toteuttamisessa
• Osaa koostaa somestrategian sekä julkaisukalenterin
• Ideoida kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä
• Tuottaa digitaalista materiaalia (mm. podcast-julkaisut)
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Opiskelijan työpanos arvioidaan hyväksytyksi, kun projektinjälkeiselle osaamiselle asetetut tavoitteet katsotaan saavutetuiksi.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty