Siirry suoraan sisältöön

Laurea RestonomiStars –someprojekti (3 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BS62-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2021 - 30.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.02.2021 - 30.06.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Heidi Vähänikkilä
Anikó Lehtinen
Vastuuopettaja
Heidi Vähänikkilä
Opintojakso
TP00BS62

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aikana käydään läpi erilaisia tutkimuksia, jotka tallennetaan Canvas-työtilaan.

Kirjallisuutta aiheesta löytyy Finnasta, mm.

Ryan, D. 2021. Understanding digital marketing: A complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page.

Yesiloglu, S. & Costello, J. 2021. Influencer marketing: Building brand communities and engagement. Abingdon, Oxon: Routledge.

Frier, S. 2020. No filter: The inside story of how Instagram transformed business, celebrity and our culture. London: Random House Business.

Aiello, G. & Parry, K. 2020. Visual communication: Understanding images in media culture. Los Angeles: SAGE.

Toteutustapa

Tässä projektissa kulloinkin erikseen nimetty opiskelijaryhmä (noin 4hlöä) vastaa Laurea RestonomiStars -kanavien ylläpitämisestä.

Projektin jälkeen opiskelija osaa:

• Tunnistaa digitaalisuuden mukanaan tuomat mahdollisuudet viestinnän kohdentamisessa sekä toteuttamisessa
• Osaa koostaa somestrategian sekä julkaisukalenterin
• Ideoida kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä
• Tuottaa digitaalista materiaalia (mm. podcast-julkaisut)

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Opiskelijan työpanos arvioidaan hyväksytyksi, kun projektinjälkeiselle osaamiselle asetetut tavoitteet katsotaan saavutetuiksi.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun