Siirry suoraan sisältöön

Palveluyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja seuranta (15 op)

Toteutuksen tunnus: LY00BK21-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.12.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 26.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
7 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Pyry Airaksinen
Vastuuopettaja
Pyry Airaksinen
Opintojakso
LY00BK21

Aika ja paikka

Projektitiimin tapaamisaika: keskiviikkoisin klo 9-10.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus keskiviikkoisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Ks. kohta Aika ja paikka yllä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun