Siirry suoraan sisältöön

Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassaLaajuus (0 - 5 op)

Opinnon tunnus: UA00BI88

Opintojakson perustiedot


Laajuus
0 - 5 op
Opetuskieli
suomi

Tavoitteet

Koulutus tarjoaa mahdollisuuden perehtyä palveluiden ja tuotteiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti ja yhteiskehittämällä. Sinä osallistujana saat pohdittavaa ja ajatuksia oman työsi tekemiseen. Pääset konkreettisesti tutustumaan erilaisiin työkaluihin ja niiden käyttämiseen ja vaikuttavuuteen.

Osallistujana opit
• hallitsemaan palvelumuotoilun prosessin ja yhteiskehittämisen työtavan
• käyttämään palvelumuotoilun keskeisiä menetelmiä
• hyödyntämään visuaalisuutta osana palvelumuotoilua
• toimimaan asiakaskeskeisesti ja ennakoiden
• luomaan asiakasarvoa osana asiakaskokemusta

Sisältö

Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonaisuuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin.

Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonai-suuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin:
Palvelumuotoilun perusteet ja palvelulogiikka,
Yhteiskehittäminen,
Asiakasymmärrys palvelumuotoilun ytimessä,
Ideointi ja ennakointi osana kehittämistä ja
Palvelukonseptin kaupallistaminen ja liiketoimintamallit.

Siirry alkuun