•   Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen V1453-3003 01.08.2021-31.12.2021  5 op  (HYV221KJ) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
    - osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

    Vastuuopettaja

    Antti Sekki

    Toteutusmuoto

    Lähiopetus

    Opetuskieli/-kielet
    • suomi
    Ajoitus

    01.08.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    24.05.2021 - 30.05.2021

    Ryhmä(t)
    • HYV221KJ
    Yksikkö

    Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

    Opettaja(t)

    Antti Sekki

    Koulutus

    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty