Siirry suoraan sisältöön

Muuttuva kuluttaja ja asiakaskeskeisyys (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1451-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

29.11.2021 - 05.12.2021

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

21 - 40

Koulutus

  • Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Markus Kanerva

Vastuuopettaja

Markus Kanerva

Ryhmät

  • HYV222KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K22, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty