Siirry suoraan sisältöön

Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassa (5 op)

Toteutuksen tunnus: UA00BI88-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2018 - 31.12.2018

Ajoitus

04.03.2019 - 31.07.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Kehitysyksikkö TKI, Leppävaara

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassa, täydennyskoulutus (UXA3), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Hanna Jaakola
  • Antti Kytö
  • Asko Mononen
  • Heidi Vähänikkilä
  • Veera Lassila
  • Päivi Williams

Vastuuopettaja

Pia Kiviharju

Ryhmät

  • UXA319KU
    Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassa, K19, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Koulutus tarjoaa mahdollisuuden perehtyä palveluiden ja tuotteiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti ja yhteiskehittämällä. Sinä osallistujana saat pohdittavaa ja ajatuksia oman työsi tekemiseen. Pääset konkreettisesti tutustumaan erilaisiin työkaluihin ja niiden käyttämiseen ja vaikuttavuuteen.

Osallistujana opit
• hallitsemaan palvelumuotoilun prosessin ja yhteiskehittämisen työtavan
• käyttämään palvelumuotoilun keskeisiä menetelmiä
• hyödyntämään visuaalisuutta osana palvelumuotoilua
• toimimaan asiakaskeskeisesti ja ennakoiden
• luomaan asiakasarvoa osana asiakaskokemusta

Sisältö

Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonaisuuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin.

Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonai-suuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin:
Palvelumuotoilun perusteet ja palvelulogiikka,
Yhteiskehittäminen,
Asiakasymmärrys palvelumuotoilun ytimessä,
Ideointi ja ennakointi osana kehittämistä ja
Palvelukonseptin kaupallistaminen ja liiketoimintamallit.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty