Tourism Destinations Management (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
23.11.2020 - 24.01.2021
Ajoitus
01.02.2021 - 31.05.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, palvelu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Opettaja
- Annukka Korvenranta
- Marjaana Salomaa
Vastuuopettaja
Marjaana Salomaa
Ryhmät
-
CCM220SYComplementary competence (bachelor’s studies), S20, Services
-
TOP220SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S20, Palvelualat
Osaamistavoitteet
Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry
Toteutustapa
Hybridi: Luennot verkossa ja kampuksella
Zoom
Canvas
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Visit Espoo
Kansainvälisyys toteutuksella
Sopii vaihto-opiskelijoille
Aiempia matkailun opintoja (Discovering tourism tai vastaava osaaminen) tarvitaan.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot ja tehtävät 135 tuntia
Sisältö ja sen jaksotus
Viikoittaiset luennot
Lisätietoja opiskelijoille
Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla luennot toimivat pohjana ryhmätyöskentelylle ja itsenäiselle tiedonhankinnalle. Aktiivinen osallistuminen on siksi tärkeää.