Customer-based Supply Chain Management (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0427-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ajoitus
13.01.2019 - 18.05.2019
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
90 % Lähiopetus, 10 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 25
Koulutus
- Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
Opettaja
- Mervi Saarela
Vastuuopettaja
Mervi Saarela
Ryhmät
-
TOH218SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
-
CCH218SYComplementary competence (bachelor’s studies), S18, Business, administration and law
Osaamistavoitteet
The student is able to:
- understand how a company can create added value to its customers through supply chain management
- assess the effect of sales, purchasing and the supply chain on profitability
- plan the supply according to the demand
- optimize the efficiency of the supply chain
- define measures for supply chain management
Arviointiasteikko
H-5