•   Customer Profitability and (Managing) Customer Capital V1453-3003 01.08.2021-31.12.2021  5 credits  (HYV221KJ) +-
    Learning outcomes of the course
    Opiskelija osaa
    - tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
    - mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
    - tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

    Teacher in charge

    Antti Sekki

    Mode of delivery

    Face-to-face

    Language of instruction
    • Finnish
    Timing

    01.08.2021 - 31.12.2021

    Enrollment period

    24.05.2021 - 30.05.2021

    Group(s)
    • HYV221KJ
    Unit

    Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

    Teacher(s)

    Antti Sekki

    Programme(s)

    Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)

    Evaluation scale

    Approved/Failed