Digital Marketing and Analytics (5 cr)
Code: A9470-3001
General information
Enrollment
13.05.2019 - 26.05.2019
Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
2 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Laurea university of applied sciences
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
- Finnish
Seats
25 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
- Juhana Isohanni
- Satu Luojus
Teacher in charge
Juhana Isohanni
Groups
-
NYA319KJ
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä