Skip to main content

Digital Marketing and Analytics (5 cr)

Code: A9470-3001

General information


Enrollment

13.05.2019 - 26.05.2019

Timing

01.08.2019 - 31.12.2019

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

2 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Laurea university of applied sciences

Campus

Laurea Leppävaara

Teaching languages

  • Finnish

Seats

25 - 30

Degree programmes

  • Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)

Teachers

  • Juhana Isohanni
  • Satu Luojus

Teacher in charge

Juhana Isohanni

Groups

  • NYA319KJ

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä