Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3006
General information
Enrollment
22.05.2023 - 28.05.2023
Timing
09.12.2023 - 14.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights and Choice Architecture (HYV8), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
- Kaisa Hytönen
Groups
-
HYV823SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu, yamk, S23, Tikkurila
Objectives
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Grading scale
H-5