Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3006
General information
Enrollment
22.05.2023 - 28.05.2023
Timing
09.12.2023 - 14.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture in Management (HYV9), Laurea Tikkurila
Teachers
- Kaisa Hytönen
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV923SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S23, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5