Skip to main content

Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)

Code: A9396-3002

General information


Enrollment

25.11.2019 - 01.12.2019

Timing

01.01.2020 - 31.07.2020

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)

Teachers

  • Jyrki Suomala
  • Kaisa Hytönen

Groups

  • HYV519SJ

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Grading scale

Approved/Failed