Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3002
General information
Enrollment
25.11.2019 - 01.12.2019
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Jyrki Suomala
- Kaisa Hytönen
Groups
-
HYV519SJ
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Grading scale
Approved/Failed