LY: Krannin tilan liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittäminen(Tutka-hanke) (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BK20-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
13.05.2019 - 26.05.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
19.08.2019 - 20.12.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 4
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Aika ja paikka
Briiffiaika: 3.9.2019 klo 12-13. Huom. tila-briiffi (pakollinen) - sovitaan briiffissä.
Briiffin paikka: Hyvinkään kampus, nh 232
Viikoittainen ohjausaika: Ti klo 11.30-12.30
Ohjaajat lähettävät briiffikutsun/kalenterikutsun vielä erikseen noin viikkoa ennen projektibriiffiä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutustapa
Toteutustapa:P2P-projekti (Tutka-hankkeen kautta)
Projektin sisältö:
1.Tilan uuden tuoteryhmän suunnittelu & lanseeraus; Yhteistyökumppanuuksien selvittäminen, tilalla kehitettävän uuden tuotteen lanseeraus, tuotepakkauksen kehittäminen
2. Tilan SOMEn kehittäminen (mm. Instagram) + hakukoneoptimointi
3. Tilavierailujen kaupallinen kehittäminen
Yhteyshenkilö: Anne Lukana, anne.lukana@krannintila.fi, www.krannintila.fi
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin. LY, LK
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.